סיטרואן מציגה את ה-C4X – חשמלית חדשה שתתמקם בין ה-C4 החשמלית ל-C5X פלאג אין

סיטרואן משיקה גרסת פאסטבק חשמלית חדשה - ה-C4X - שמתמקמת בין ה-C4 החשמלית ובין ה-C5X פלאג אין הגדולה - בארץ ב-2023
סיטרואן C4X החשמלית – מתוך ערוץ היוטיוב של מגזין פלאג מג

בתחילת השבוע, הציג קונצרן PSA לעולם את הפיג'ו 408 החדשה – קרוסאובר בינוני במימדיו, עם עיצוב ספורטיבי ואגרסיבי, שיגיע ארצה בשנה הבאה – גם בגרסה חשמלית (לגביה טרם נמסר מידע קונקרטי מבחינת גודל הסוללה וטווחים אפשריים). לצידו הציגו גם מתיחת פנים של ה-DS7. הקונצרן כמובן לא מזניח את סיטרואן, וגם היא זוכה כעת לתוספת חשובה ונכבדת לליין שלה.

C4X
סיטרואן C4X החדשה (מקור: אתר סיטרואן העולמי)

מה שאתם רואים כאן בתמונות היא סיטרואן C4X. זהו קרוסאובר חדש, שמתמקם מבחינת סיטרואן בין הסיטרואן C4 החשמלית לבין הסיטרואן C5X פלאג אין, שצפויה להגיע ארצה בהמשך השנה הנוכחית. מדובר, לפי סיטרואן, בסוג של גרסת פאסטבק ל-C4 "הרגילה", והיא – כמובן – תוצע בשלל גרסאות הינע של בנזין, דיזל והנעה חשמלית.

C4X
(מקור: אתר סיטרואן העולמי)

כידוע, אותנו מעניינת הגרסה החשמלית של ה-C4X, וכאן התפריט דומה למה שאנחנו מכירים משאר דגמי PSA החשמליים: טווח מוצהר של כ-360 קילומטרים, סוללה בגודל של 50 קוט"ש, מנוע חשמלי בהספק של 136 כוחות סוס ויכולות טעינה 7.4 קילו וואט כסטנדרט, או עד 11 קילו וואט כאופציה (ניתן להניח שארצה הדגם יגיע רק עם טעינת 11 קילו וואט). בעמדה מהירה, קצב הטעינה המקסימלי יעמוד על 100 קילו וואט.  

להרחבה בנושאים אלו מומלץ לעיין במילון המונחים החשמלי, ובמדריך לעמדות טעינה

C4X
(מקור: אתר סיטרואן העולמי)

בדומה למרבית דגמי קונצרן PSA, גם ה-C4X צפויה לעשות את דרכה ארצה. היא תגיע לכאן במהלך שנת 2023, לצד הפיג'ו 408 וה-DS7 המעודכנת, בשלל גרסאותיה – וצפויה להיות האופציה המעט יותר זולה ומעט יותר נוחה של דגמי פיג'ו-סיטרואן בישראל בסגמנט המדובר. מחיר וזמינות יימסרו כמובן בסמוך למועד ההשקה – בתקווה שלא נחווה משברים נוספים בתעשיית הרכב העולמית עד אז.

בערוץ הטלגרם של מגזין פלאג מג תוכלו לקבל את העדכונים הכי חמים לפני כולם!

מה דעתכם על הסיטרואן C4X? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי

C4X
(מקור: אתר סיטרואן העולמי)