ה-DS7 מתעדכנת עם גרסת פלאג אין חדשה ועוצמתית, עיצוב רענן וטווח חשמלי גבוה יותר

5 שנים לאחר הצגתו, DS7 עובר מתיחת פנים משמעותית - ופרט לעיצוב מעודכן, הוא מקבל גם מערך פלאג אין מתקדם לצד גרסה עם 360 כוחות סוס וטווח חשמלי של 81 ק"מ
מתוך ערוץ היוטיוב של מגזין פלאג מג

בין שלל האחזקות של קונצרן PSA, הוא בעצם מי שאנחנו מכירים כ"פיג'ו-סיטרואן", ניתן למנות גם את DS. זרוע היוקרה של הקוצנרן, שעברה מספר גילגולים לאורך השנים, החלה את דרכה בכלל כדגם של סיטרואן אי אז לפני כמה עשרות שנים, חזרה לאוויר העולם כמספר דגמי סיטרואן יוקרתיים במהלך שנות ה-2000, והחל מ-2017 – DS הפכה למותג יוקרה עצמאי לגמרי, ללא קשר מיתוגי לסיטרואן.

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)

הדגם הראשון של מותג היוקרה הזה היה ה-DS7. כפי שאתם בוודאי יכולים לנחש, הבסיס הוא אותו הבסיס שמשמש בין השאר גם את ה-3008 של פיג'ו והסיטרואן C5 איירקרוס, אך עם מכלולים מתקדמים משמעותית ומידת יוקרה גבוהה בהרבה. מעבר לעיצוב, הדגש העיקרי ב-DS הוא על חומרים אולטרה איכותיים בסביבת הנוסעים.

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)

5 שנים עברו מאז ה-DS7, שהחל את המסע העצמאי והמוצלח של DS, הוצג, וכעת הוא זוכה לעדכון משמעותי ראשון: ראשית, וכפי שניתן לראות, הדגם עבר מתיחת פנים עיצובית והוא כולל כעת, בין השאר, תאורת מטריקס-לד בייצור של DS, אך החזית שומרת על המאפיינים המוכרים של היצרנית. בנוסף לכך, עושה רושם כי המראה המעוגל משהו של הדגם הנוכחי קיבל קצת ליטושים וחידודים ברכבי חלקו החיצוני.

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)

השימוש בחומרים סופר איכותיים ממשיך גם בתוך הרכב, כאשר לעור הנאפה הדו גווני מצטרף כעת גם דיפון עור בדשבורד עצמו – מאותו החומר בדיוק, לצד מספר עדכונים עיצוביים בפנים הרכב. בדומה לדגם הנוכחי (ולשאר הדגמים המבוססים על הפלטפורמה המדוברת), מערך הפלאג אין שמניע את הרכב נותר דומה מאוד לזה שאנחנו כבר מכירים.

מתלבטים לגבי מעבר לרכב פלאג אין? המדריך לרכב פלאג אין יעשה לכם סדר!

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)

מנוע הבנזין מודגש הטורבו בגודל 1.6 ליטרים משודך לאותו גיר 8 מהירויות פלנטרי של הקונצרן, כאשר אליו מצוותת כעת סוללה בגודל של 14.2 קוט"ש, שצפוייה להספיק – בהתאם לדגם הנבחר – לטווח חשמלי מקסימלי של כ-81 קילומטרים. DS7 זו, צפויה להציע לא פחות מ-3 אפשרויות להינע פלאג אין (2 בדגם היוצא), כאשר ההבדלים העיקריים נעוצים במנועים החשמליים.

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)

הדגם הראשון, שניתן לקרוא לו "הבסיסי", הוא אותו מערך פלאג אין עם 225 כוחות סוס והנעה קדמית. אחריו ישנו הדגם בעל ההנעה הכפולה – כאשר כאן מצטרף מנוע חשמלי שיושב על הסרן האחורי נוסף למערך הקדמי, כאשר ההספק הכולל יעמוד על 300 כוחות סוס, אך כאמור – לזוג אפשרויות ההינע האלו מצטרפת כעת מערכת פלאג אין נוספת, שעברה טיפול מקיף על ידי חטיבת הביצועים של DS, היא DS PERFORMANCE – כאשר כאן, לצד שלל אלמנטים ויזואליים ספורטיביים יותר – מוצעת מערכת פלאג אין עוצמתית של 360 כוחות סוס.

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)

ה-DS7 החדשה צפויה להגיע ארצה, בדומה לפיג'ו 408 החדשה שהוצגה זה עתה, גם כן במהלך שנת 2023. רמות הגימור האפשריות של הדגם, לצד אפשרויות ההינע, צפויות להמסר במהלך ההשקה בישראל. בשלב זה, לא נמסר בהודעה לעיתונות של DS האם צפויה מתישהו בעתיד גרסה חשמלית לחלוטין של ה-DS7, אך בהתאם להצהרות של קונצרן סטלנטיס (בעל הבית של PSA), ניתן לשער כי אחת כזו תוצג מתישהו בשנים הקרובות.

בערוץ הטלגרם של מגזין פלאג מג תוכלו לקבל את העדכונים הכי חמים לפני כולם!

מה דעתכם על העדכון ל-DS7? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי

DS7
(מקור: אתר DS העולמי)