סקייוול ישראל לוקחת את לקוחותיה לטיול ראשון במסגרת מועדון הלקוחות Skywell Moments

אחרי השקה מוצלחת למותג בישראל ומסירה של כ-100 יחידות, בסקייוול מקיימים את הבטחות ההשקה - והחלו בפעילות מועדון הלקוחות Skywell Moments
מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי של מגזין פלאג מג

המותג החשמלי סקייוול מככב לא מעט במגזין לאחרונה: אחרי השקה שנערכה בחודש נובמבר לחשמלית המסקרנת ET5, מבחן דרכים שערכנו לרכב, הצהרות בדבר מספר דגמים נוספים שצפויים להגיע, אולם תצוגה חדש ומפואר שנפתח יחד עם מסירות של למעלה מ-100 יחידות בחודש פעילות אחד – הושק גם מועדון הלקוחות Skywell Moments – ואנחנו הצטרפנו בסופ"ש האחרון של פברואר 2022 לטיול הראשון של אותו מועדון לקוחות.

"מדבר בצל הגשם" הוא שמו של הטיול הראשון, ואת ההובלה נטל עופר אוגש – מבכירי עיתונאי הרכב בישראל ומנכ"ל אתר 4X4.co.il. נקודת ההתכנסות הייתה בלטרון, ולפי הבדיקות שנערכו מראש ע"י היבואן – הטיול צפוי היה לצרוך כ-40% מסוללת הרכב. לאחר ההתכנסות בסי קפה בלטרון, הכנסת כמויות נאות של קפאין לדם בשעה כה מוקדמת, הצטיידות במים, ווקי טוקי ומספור הרכבים – יוצאים לדרך.

טיול מועדון סקייוול

אל הטיול הצטרפו כמה עשרות בעלי סקייוול חדשים שקיבלו את רכבם במהלך חודש ינואר. שיירה ארוכה ומסקרנת זו עשתה את דרכה לכיוון ירושלים על כביש 1, והתחנה הראשונה בטיול נקבעה לנחל אוג – שם עופר סיפק הסברים נרחבים לגבי האזור והמיקום הספציפי, וחברי המועדון זכו לתצפית מעניינת של אחד מהנופים הייחודיים של אזור מדבר יהודה – בעוד העוברים והשבים זכו לראות שורת רכבים חשמליים אותם עדיין לא ראו (כך לפחות הסקנו על פי המבט בעיניהם…).

גשם פתאומי שתקף את השיירה גרם לכולם להתקפל בזריזות ולהמשיך אל עבר היעד הבא: ואדי קלט, ותצפית מהממת על מנזר סנט ג'ורג' ששוכן בוואדי. הרוחות ומזג האוויר הלא צפוי לא עצרו את הלקוחות וכול האזינו בשקיקה להסבר נוסף לגבי המקום מפיו של עופר, ולאחר מגוון צילומים והתרשמויות מהנוף המהמם השיירה המשיכה אל היעד הלפני אחרון: עין מבוע. 

טיול מועדון סקייוול

לאחר העצירה באזור וקבלת הסבר מרתק נוסף על המיקום והייחודיות שלו, המשיכה שיירת הסקייוולים החרישית לנקודה האחרונה בטיול מועדון הלקוחות – המסעדה הכנענית, שממוקמת בכפר אדומים. כאן חיכתה לחברי המועדון ארוחת צוהריים מפנקת במיוחד, שבמסגרתה נשא דברים מנכ"ל סקייוול ישראל (אשר גם לקח חלק בכל ארגון הטיול ובשמירה על השיירה יחד עם שאר חברי צוות החברה) – מעוז אלמגור, שהכתיר את הטיול כהצלחה והבטיח לחברי המועדון פעילויות נוספות – כאשר הראשונה בהן תהיה ממש בחודש מרץ הקרוב.

לא קשה לנחש שמאוד התרשמנו ונהננו לקחת חלק בטיול זה, אבל הסיבה העיקרית שבגינה אנחנו מספרים לכם את כל זה היא עצם המהלך. זו הפעם הראשונה בה יבואן מקים באופן עצמאי מועדון ללקוחותיו בתחום החשמלי בישראל. מועדוני לקוחות הם בדרך כלל נחלתם של יבואני האופנועים בארץ, שם גאוות היחידה היא חלק נרחב מהרכישה, אך בתחום הרכב החשמלי – למרות פעילות חברתית ענפה של בעלי רכבים רבים, אף יבואן לא לקח על עצמו הקמה של מועדון לקוחות באופן רשמי ומסודר – עד פעילות זו של סקייוול.

הקמה של מועדון הלקוחות הזה, והוצאה לפועל של טיול מרשים ומהנה במיוחד ללקוחות שנתנו אמון במותג, ממשיכה את הקו שהוצהר עליו במסגרת ההשקה: בסקייוול לא רוצים להיות "רק" יבואן שימכור רכבים וייתן שירות, אלא לאפשר ללקוחות מעטפת שלמה של פעילויות ושירותים נוספים, אותם אנחנו מכירים בעיקר מעולמות היוקרה. לא מדובר במהלך טריוויאלי כלל, ולמרות הזינוק המדהים של עולם הרכב החשמלי בישראל בשנת 2021 – סקייוול היו היחידים שלקחו את נושא מועדון הלקוחות בשתי ידיים ויצרו משהו רשמי ומתמשך. אנחנו סיימנו את הטיול עם טעם של עוד.

מתלבטים לגבי מעבר לרכב חשמלי? המדריך לרכב חשמלי יעשה לכם סדר!

מה דעתכם על טיול המועדון של סקייוול? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי

טיול מועדון סקייוול