סקייוול ET5 מקבל טעינה בקצב של 11 קילו וואט, יחד עם נתוני מסירות יציבים למרות המצב בסין

סקייוול מדווחת על המשך היקפי מכירות יציבית בישראל למרות המשברים בייצור הרכבים בסין, לצד שיפור משמעותי ביכולות הטעינה הביתיות של הרכב
סקייוול ET5
סקייוול ET5

סקייוול שחררה היום הודעה לעיתונות עם שתי חדשות טובות ומשמחות ביחס לאלו שאנחנו נוהגים לקבל, שמתייחסות בעיקר לדחיות חוזרות ונשנות במועדי אספקה. החדשה הראשונה היא עדכון על כך שנמסרו בישראל מעל ל-200 יחידות של הסקייוול ET5, והחדשה השניה וחשובה לא פחות בעינינו: הרכב יחל להגיע בהמשך השנה ארצה עם יכולת טעינה ביתית שמיישרת קו עם התחרות מאירופה וקוריאה – 11 קילו וואט, במקום 6.6 שהיה בדגם עד כה (בדומה לאופוזיציה הסינית).

מתחילת המכירות ללקוחות פרטיים בארץ, בערך באמצע ינואר, מסרו בסקייוול כ-205 כלי רכב, מספר לא מובן מאליו בכלל בהתחשב במשברי האספקה הבלתי פוסקים וההתפרצות המחודשת של הקורונה בסין, לצד הסגרים שהממשל הסיני מטיל חדשת לבקרים. בכך, ולמרות שהיא יצרנית חדשה בתחום זה, סקייוול מציגה תמונה אופטימית משהו שנותרה עד כה נחלתן של יונדאי וג'ילי, אשר מצליחות למסור כמויות יפות של רכבים למרות המשברים לעיל.

סקייוול אולם תצוגה
(מקור: סקייוול ישראל)

נוסף על ההודעה על היקף המסירות של החברה, עד כה הוזמנו למעלה מ-1000 רכבי סקייוול ET5, ומשלוח של כ-200 כלי רכב נוספים שיחלו להמסר ללקוחות נמצא בדרכו בימים אלו ארצה, מה שבמהרה צפוי להכפיל את כמות המסירות של היצרנית הצעירה בישראל. לצערנו, השקת הקרוסאובר החשמלי הקטן של סקייוול עלולה כפי הנראה להדחות לתחילת 2023 (התכנון המקורי היה השקה במהלך הקיץ בישראל).

נוסף למידע זה, וחלק חשוב לא פחות בהודעה לעיתונות שהוציאו היום בחברה – דגמי ET5 הבאים שיעשו עלייה ארצה צפויים להגיע עם יכולות טעינה ביתיות משופרות של 11 קילו וואט, במקום 6.6 קילו וואט. מדובר בשדרוג משמעותי ויישור קו עם התחרות מדרום קוריאה ומאירופה ברובה, מה שצפוי לקצר את זמן הטעינה של הרכב מ-0 מוחלט ל-100% בכמעט חצי – קצת מעל ל-6 שעות במקום כמעט 11 שעות.

להרחבה בנושא קילו וואט, קוט"ש ועוד – מומלץ לעיין במילון המונחים החשמלי 

מתוך ערוץ היוטיוב של פלאג מג

אבל כן, עם העלייה לטעינה בקצב של 11 קילו וואט, מגיעה גם עליה במחיר. ה-ET5 משווק כיום בשלוש רמות גימור, כאשר רמת הגימור האמצעית – לקשרי – תעלה כעת 189,990 ש"ח במקום 184,990 ש"ח, ורמת הגימור הבכירה של הדגם – פרימיום – תעלה 199,990 ש"ח במקום 194,990 ש"ח. רמת הגימור הבסיסית – קומפורט – תיוותר עם קצב הטעינה הקיים כיום של 6.6 קילו וואט, ומחירה נותר ללא שינוי כמובן.

ידיעות אלו מצטרפות לשורת ידיעות שאנחנו מקבלים מסקייוול מפעם לפעם, והן ברובן אופטימיות – כאשר האחרונה שבהן הייתה תחילת הפעילות של מועדון הלקוחות של סקייוול מומנטס בישראל, הוא מועדון הלקוחות הראשון בישראל לרכבים חשמליים ביוזמת ובתמיכת היבואן (טיול אותו סיקרנו). נכון להיום, ולמרות המשברים החוזרים בתעשיית הרכב, המותג מצליח לשמור על קצב מסירות עקבי בישראל, ואחרי שראינו בדיוק עם מי יש לנו עסק – מאוד מסקרן אותנו לדעת איזה קלפים נוספים יש ליצרנית הסינית הצעירה בשרוול.

חברי ערוץ הטלגרם של פלאג מג מקבלים את החדשות והעדכונים הכי חמים בתחום הרכב החשמלי לפני כולם!

מתלבטים לגבי מעבר לרכב חשמלי? המדריך לרכב חשמלי יעשה לכם סדר!