ג'נסיס GV70 החשמלית מגיעה ארצה בשתי רמות גימור נוספות, הפעם גם עם כפתור ה-Boost

ג'נסיס GV70 בגרסתה החשמלית זוכה לעיבוי משמעותי לליין ומגיעה לישראל בשתי רמות גימור נוספת - ולראשונה עם כפתור ה-BOOST בדגם זה
ג'נסיס GV70 חשמלית
(מקור: אתר ג'נסיס העולמי)

בחודש דצמבר האחרון דיווחנו לכם על תחילת המכירות בישראל של הג'נסיס GV70 החשמלית. ג'נסיס מוכרת היטב במחוזותינו במגזין, והספקנו כבר לבחון את הג'נסיס GV60 – האחות הקטנה והמטורפת – ואת הג'נסיס G80 החשמלית עם הגג הסולארי, שהיא האחות הסאלונית. לצד זאת, ה-G80 אפילו ליוותה אותנו במסע להקפת ישראל ברכב חשמלי. בעת הגעתה, ה-GV70 נחתה כאן ברמת גימור אחת ויחידה, אך כעת – כלמוביל מודיעה על שתי רמות גימור נוספות שמגיעות – שיכללו גם את כפתור ה-Boost – כאשר זה נודד לראשונה החוצה ממחוזות ה-GV60.

אביזרי חובה לחשמלית הבאה שלכם

ג'נסיס GV70 חשמלית
(מקור: אתר ג'נסיס העולמי)

בגזרה החשמלית עצמה אין שינויים: מדובר באותה מערכת חשמלית בעלת הנעה כפולה (זוג מנועים – אחד על כל סרן) עם סוללה בגודל של 77.4 קוט"ש וטווח מוצהר של 455 ק"מ. הטעינה מתבצעת מעמדה ביתית בקצב של 11 קילו וואט או עד 350 קילו וואט בעמדה מהירה, וכפי שראינו במבחן של הג'נסיס G80 החשמלית – מבחינת ג'נסיס, אין שום חשיבות למקור הרכב ואם הוא מגיע מפלטפורמה יעודית לרכב חשמלי או פלטפורמה משותפת עם רכבי בנזין – היצרנית משקיעה את כל מה שיש לה בכדי שאת הנהג זה לא יטריד.

להרחבה בנושא קוט"ש, קילו וואט ועוד – מומלץ לעיין במילון המושגים החשמלי

ג'נסיס GV70 חשמלית
(מקור: אתר ג'נסיס העולמי)

אז איפה בכל זאת נבדלת ה-GV70 בשתי גרסאותיה החדשות מאותה אחת שהגיעה ארצה בדצמבר, תחת השם "EV Edition"? רמת הגימור Luxury החדשה מוסיפה ג'אנטים בגודל 20 אינץ', גימור פנימי חדש עם תאורת אווירה, מערכת רמקולים Lexicon ומערכת אקטיבית להפחתת רעשי כביש לצד בקרת אקלים מפוצלת עם שלושה אזורים. אם תרצו להתפנק אף יותר, בקצה ההיצע תמצאו את רמת הגימור Ultimate שמציעה כאן מושב נהג שונה עם לא פחות מ-18 אפשרויות כיוונון, שורת מושבים שנייה עם חימום, ריפוד תקרה מזמש, וילונות ידניים בחלונות האחוריים ותצוגת HUD. מחירן של רמות הגימור עומד על 499,000 ש"ח ו-519,000 ש"ח בהתאמה.

ג'נסיס GV70 חשמלית
(מקור: אתר ג'נסיס העולמי)

מה שמאוד מסקרן אותנו כאן הוא כפתור ה-Boost. ראינו בדיוק מה הוא יודע לעשות ב-GV60 החשמלית (הוא קיים גם באחות התאומה-לא-זהה קיה EV6 GT) ומאוד מעניין לראות מה הוא יציע במקרה של הרכב הזה. למי שלא מכיר, כפתור הבוסט מאפשר לזוג המנועים החשמליים הפקת הספק מקסימלי של 489 כ"ס למשך 10 שניות בלי שום חשבון והוא אפילו מאפשר ל-GV70 להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך לא פחות מ-4.2 שניות (לשם השוואה – ה-GV60 המעט קלה וקטנה יותר מגיעה לאותה המהירות ב-4 שניות). 

קבוצה קטנה קיבלה גישה למבחן זה לפני כולם! רוצים גם? הצטרפו לקבוצת הטלגרם של מגזין פלאג מג !

מה דעתכם על רמות הגימור הנוספות של הג'נסיס GV70 החשמלית? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק "עוברים לרכב חשמלי"!

אתם בטיקטוק? גם אנחנו! בואו לבקר אותנו בערוץ הטיקטוק של מגזין פלאג מג!