יונדאי חושפת את הדור הבא של יונדאי קונה, במקביל להגעת גרסת הסוללה הגדולה יותר ליונדאי קונה החשמלית ארצה

מעל ל-4 שנים אחרי שהוצגה, יונדאי משחררת תמונות של הדור הבא של היונדאי קונה - והעיצוב כאן פשוט וואו. היא תגיע בגרסאות בנזין, חשמל וגרסת N עוצמתית
יונדאי קונה חשמלית חדשה
(מקור: אתר יונדאי העולמי)

זמן קצר אחרי השקת משאית המימן של יונדאי בישראל, אנחנו מקבלים חדשות מרנינות לגבי אחד הדגמים שלא זכו לשום עדכונים מזה זמן מה: יונדאי פרסמה את העיצוב המחודש של דגמי היונדאי קונה, לצד מספר נתונים טכניים חדשים על הדור הבא של הקרוסאובר הקטן של החברה. היונדאי קונה נמכר בישראל בגרסה היברידית, חשמלית וגרסת בנזין, כאשר אנחנו בחנו בעבר את היונדאי קונה החשמלית והיונדאי קונה הייבריד.

יונדאי קונה חשמלית חדשה
עיצוב הפנים מזכיר מאוד גם כן את הדגמים החשמליים העדכניים של החברה (מקור: אתר יונדאי העולמי)

אז בתמונות ששחררו ביונדאי אנחנו יכולים לראות כי הקונה מקבלת סוף כל סוף את העדכון העיצובי הכל כך מתבקש, וזה לא סתם עדכון עיצובי: בדומה ליונדאי אלנטרה הייבריד או ליונדאי איוניק 5, גם כאן – ביונדאי הלכו לכיוון מאוד מאוד נועז עם העיצוב העדכני, והיא מזכירה לנו יותר מכל את היונדאי סטאריה המסחרית (שנמכרת כרגע רק בגרסת דיזל) – הרבה בזכות תאורת הלד הרציפה שמשמשת כיחידת תאורה קדמית אחודה.

יונדאי קונה חשמלית חדשה
(מקור: אתר יונדאי העולמי)

היונדאי קונה החדשה תהיה ארוכה ב-15 מ"מ מהדור היוצא, שהוצג אי אז ב-2018 ולא שונה כמעט (פרט למתיחת פנים קלה שעברה הגרסה ההיברידית בשנה הנוכחית), ובסיס הגלגלים שלה גדל גם הוא ב-60 מ"מ – מה שמעיד על כך שמרווח הפנים (הסביר בהחלט בדגם היוצא) צפוי להשתפר. כמו כן, על בסיס התמונות – יונדאי אנחנו נראה קונה בנזין, קונה חשמלית, וקונה N – היא דגם הביצועים האגרסיבי של היונדאי קונה (שמתבסס על גרסת הבנזין ולא על הגרסה ההיברידית למרבה הצער). הדגם צפוי לצאת לשווקים במהלך שנת 2023 ויעשה את דרכו ארצה במקביל לכך או זמן קצר לאחר מכן.

יונדאי קונה חשמלית חדשה
(מקור: אתר יונדאי העולמי)

במקביל – יונדאי קונה חשמלית צפויה להגיע ארצה בגרסת הסוללה הגדולה

לצד זאת, בכלמוביל דווחו לאחרונה כי יונדאי קונה החשמלית צפויה לקבל ממש בימים האחרונים של 2023 חיזוק משמעותי בדמות גרסת הסוללה הגדולה שצפוייה להגיע ארצה. מדובר כאן בשיפור דרמטי בכל הנוגע לטווח – כאשר הדגם שיגיע ארצה צפוי לנחות כאן עם סוללה בגודל של מעל ל-60 קוט"ש, כמעט כפול מהסוללה בדגם הקיים בישראל, מה שיאפשר טווח מוצהר של קרוב ל-480 ק"מ. מחירה של הקונה החשמלית עם הסוללה הגדולה יעמוד על 185 אלף שקלים וראשוני הרכבים צפוים לנחות בארץ כבר בימים אלו.

קבוצה קטנה קיבלה גישה לכתבה זו לפני כולם! רוצים גם? הצטרפו לקבוצת הטלגרם של מגזין פלאג מג !

מה דעתכם על העיצוב החדש של היונדאי קונה? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק "עוברים לרכב חשמלי"!

אתם בטיקטוק? גם אנחנו! בואו לבקר אותנו בערוץ הטיקטוק של מגזין פלאג מג!

מבחן הוידאו ליונדאי קונה – מתוך ערוץ היוטיוב של מגזין פלאג מג