אחרי הטיזרים – קיה מציגה את הנירו החדשה, בשלושת גרסאותיה: היברידית, פלאג אין וחשמלית

קיה מציגה בתערוכת סיאול בדרום קוריאה את הדגם החדש של הנירו, אחרי כמעט 6 שנים ללא שום שינויים. העיצוב החדש חוצה את כל הפלטפורמה - היברידי, חשמלי ופלאג אין

במקביל לתערוכת לוס אנג'לס, בה ראינו את היונדאי SEVEN ואת הקיה EV9 המסקרנים, נערכת תערוכת רכב מקיפה גם בסאול שבדרום קוריאה. שם, בחרו בקיה להציג את הקיה נירו החדשה והמעודכנת לשנת 2022, על כל שלושת גרסאותיה – חשמלית, פלאג אין והיברידית. שלושת הגרסאות של הנירו תוכננו ועוצבו תחת מעטפת העיצוב החדשה של קיה, אותה ראינו בעבר גם בקיה ספורטאז' החדש (אשר גם הוא יקבל גרסה היברידית ופלאג אין, אך לא חשמלית).

קיה נירו חדשה
קיה נירו חדשה – בשיווק רשמי במהלך 2022, כנראה שזמן לא רב לאחר מכן גם בארץ (מקור: אתר קיה העולמי)

קיה מאוד חסכה בפרטים טכניים בשלב זה. פרט, למעשה, לעובדה שיהיו שלוש גרסאות זהות לגרסאות הקיימות, אין כמעט שום נתון טכני לגבי הגרסאות החדשות. קיה כן חשפה כי גרסאת הפלאג אין תצוייד בפונקציה חדשה אשר תאפשר התנהלות חכמה יותר בין המנוע החשמלי לבין מנוע הבנזין, ותדע לבד לבחור היכן נכון יותר להשתמש במנוע החשמלי (אזורים עירוניים למשל) לעומת כבישים מהירים (בהם המערכת תעדיף את מנוע הבנזין), כנראה באמצעות שימוש במערכות הבטיחות המובנות של הרכב, בינהן מערכת הבטיחות לזיהוי תמרורים.

קיה נירו חדשה
קיה נירו חדשה (מקור: אתר קיה העולמי)

זהו העדכון המשמעותי הראשון שמשפחת הנירו עוברת מאז הוצגה בשנת 2016. הקיה נירו ההיברידית, הראשונה במשפחה, הוצגה אז, בעוד גרסאת הפלאג אין הוצגה ב-2018 והקיה נירו החשמלית הוצגה ב-2019. כל שלושת הגרסאות נמכרות כיום בארץ, והן בנויות על פלטפורמה זהה שתוכננה מראש לאכלס את כל שלושת הוריאציות האלו. הקיה נירו החדשה תשווק במהלך 2022, ובהמשך גם נקבל פרטים טכניים נרחבים יותר לגביה. עד כה לא התקבלה תגובת היבואנית, טלקאר, מתי הדגמים צפויים להגיע ארצה.

שלושה מדריכים שיוכלו לעזור לכם להחליט לגבי הרכב הבא שלכם יש בפלאג מג לשימושכן: המדריך לרכב היברידי, מדריך לרכב פלאג אין והמדריך לרכב חשמלי

מה דעתכם על הקיה נירו החדשה? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי

קיה נירו חדשה
קיה נירו חדשה (מקור: אתר קיה העולמי)